Menu
Your Cart

Termeni si conditii de utilizare

In intelesul acestor Termeni si Conditii, Furnizorul este S.C. REALOADED MOBILE S.R.L. cu sediul in TELEORMAN, Bd. Sf. Vineri, nr. 17, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J34/190/2017, Cod de Inregistrare Fiscala 37369164 ., tel. +40766 220 290, adresa de e-mail office@idealfiscal.com.Termenii si Conditiile de fata reglementeaza relatia comerciala dintre Furnizor si Cumparator (Client/Utilizator) cu privire la vanzarea on-line a Produselor prezentate pe site-ul www.idealfiscal.ro. Prin folosire, vizitare, lansare de comenzi/cumparare de produse,  Cumparatorul accepta automat prevederile acestor Termeni si Conditii, detaliate in paragrafele ulterioare.

1.Acceptarea serviciilor

Utilizatorul este autorizat sa viziteze si sa detina o copie a paginilor acestui site strict pentru uzul sau personal, si se angajeaza ca nu va duplica, downloada, publica, modifica sau distribui continutul acestui site pentru alt scop decat acela de a revizualiza informatii privind produsele, in scopul achizitionarii de produse, cu exceptia cazului in care este autorizat in mod expres de proprietarul acestui site, respectiv Reloaded Mobile S.R.L. Continutul acestui site este protejat de legile romane si internationale de copyright.

2. Descrierea serviciilor oferite

Furnizorul ofera spre vanzare prin intermediul site-ului www.idealfiscal.ro echipamente electronice fiscale si nefiscale, consumabile etc  intr-o gama variata, denumite in continuare Produse, utilizatorilor inregistrati, in schimbul achitarii acestor Produse prin mijloacele de plata prezentate pe site si agrementate . Prin inscrierea in baza de newsletter a site-ului nostru, utilizatorul este de acord sa primeasca din partea Furnizorului newslettere periodice cu produsele care sunt puse in vanzare prin intermediul site-ului, precum si a unor mesaje publicitare, fara a se face abuz de acest drept. Produsele achizitionate vor fi trimise prin sistemul de curierat propriu sau prin firma de curierat partenera, costurile de curierat si comisioanele aferente platii prin modul agreat fiind suportate de catre cumparator daca nu este specificat diferit.

Nu se vor livra produse :

 

persoanelor care nu fac dovada platii in conditiile si termenul stabilit;

persoanelor care nu si-au trecut corect sau complet datele in formularul de inscriere;

persoanelor care nu au confirmat comenzile in termenul agreat;

persoanelor care nu se incadreaza in prevederile O.U.G. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice.

 

3. Reglementari O.U.G. 28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice - restrictii

Achizitia Produselor de tipul echipamentelor electronice fiscale (aparate de marcat electronice fiscale – A.M.E.F.) este reglementata prin O.U.G. nr.28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale aprobata prin Legea nr. 64/2002 si normelor metodologice aprobate prin H.G. nr. 479/2003, comercializarea echipamentelor fiscale fiind permisa doar distribuitorului autorizat, avizat pentru distributia echipamentelor fiscale.

Aparatele de marcat electronice fiscale pot fi vandute prin intermediul site-ului www.idealfiscal.ro numai utilizatorilor si cu respectarea prevederilor legale.

Utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale sunt agentii economici care livreaza bunuri cu amanuntul, precum si prestari de servicii direct catre populatie, obligati prin lege sa emita bonuri fiscale utilizand aparate de marcat electronice fiscale.

In situatia achizitiei de Produse din categoria echipamentelor fiscale, supuse reglementarilor speciale prevazute de OUG 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale si normelor metodologice aprobate prin H.G. nr. 479/2003, Utilizatorul va urma procedura legala privind fiscalizarea Produsului, convenind cu Furnizorul sau o unitate acreditata de acesta asupra etapelor ce trebuie parcurse.

4. Limitarea raspunderilor

Furnizorul nu isi asuma sub nici o forma si in nici un sens raspunderea pentru eventualele tentative de revanzare  a produselor (echipamente fiscale) cumparate prin intermediul site-ului, cu incalcarea prevederilor O.U.G. nr.28/1999 aprobata prin Legea nr.64/2002  si a Normelor de aplicare a acesteia aprobate prin HG nr.479/2003.

Utilizatorul se obliga sa nu posteze pe site-ul nostru materiale considerate ofensatoare la adresa oricarei persoane, de orice rasa, religie sau nationalitate, care aduc atingere valorilor societatii sau bunelor moravuri, care contin materiale pornografice sau cu continut sexual explicit, care aduc atingere drepturilor minorilor in zonele de discutii prezente pe site.

5. Procedura lansare comanda si acceptare

Pentru a comanda Produsele, Cumparatorul va completa datele solicitate in formularul de comanda afisat pe Pagina web („Formularul de Comanda”) si va confirma comanda in conformitate cu instructiunile de pe Pagina web. Pentru executarea comenzii sale, Cumparatorul isi va da acordul ca Furnizorul sa transmita acceptarea comenzii sau alte mesaje legate de procesarea comenzii la adresa de e-mail specificata in Formularul de Comanda. Inainte de a completa Formularul de Comanda si de a confirma comanda, Cumparatorul va confirma ca accepta acesti Termeni si Conditii si va preciza daca este de acord sau nu cu prelucrarea datelor cu caracter personal in scopurile mentionate de Furnizor. Daca Cumparatorul nu este de acord cu Termenii si Conditiile nu va putea comanda Produse. Inainte de a confirma comanda, Furnizorul acorda Cumparatorului posibilitatea de a corecta datele introduse in Formularul de Comanda, prin apasarea butonului „Inapoi”. Furnizorul nu este raspunzator pentru corectitudinea datelor completate de utilizator/client in Formularul de Comanda.

Furnizorul va transmite Cumparatorului la adresa de e-mail mentionata de acesta Formularul de Comanda care va contine confirmarea de catre Furnizor a comenzii lansate de Cumparator („Confirmarea Comenzii’).

Furnizorul isi rezerva dreptul de a anula orice comanda ce a survenit in urma unor defectiuni tehnice ce au afectat descrierea caracteristicilor produselor prezente pe site-ul ww.idealfiscal.ro. In aceasta categorie pot fi incadrate, fara a se limita la, urmatoarele situatii: pretul afisat pentru un anumit produs este nerealist de mic sau de mare, afisarea sau neafisarea temporara a anumitor caracteristici eronate pentru produsele comercializate. Furnizorul isi rezerva dreptul de a anula orice comanda in cazul in care produsul comandat nu este in stoc in momentul confirmarii comenzii.

6. Plata - modalitate, termen, facturare

Modalitatile de plata acceptate de pe www.idealfiscal.ro sunt: plata online cu card bancar, ordin de plata si plata ramburs. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Furnizorul va emite catre Cumparator o factura pentru Produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare si sa achite Furnizorului contravaloarea Produselor potrivit modalitatii alese.Furnizorul poate solicita plata unui acont sau plata in avans a Produselor pe factura proforma pentru confirmarea Comenzii.

7. Livrare - termen, transport/ambalare, transferul proprietatii

a. Livrare

Furnizorul va livra produsele comandate de client in maxim 2 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii, dar nu mai tarziu de 3 zile de la lansarea comenzii pentru produsele aflate in stoc. In situatia in care comanda lansata prevede produse care nu se afla pe stoc, Furnizorul va contacta prin email Clientul si ii va trimite transmite termenul de livrare exact care nu poate va depasi  90 de zile lucratoare. Furnizorul va informa Clientul asupra indisponibilitatii si va rambursa platile avansate de Cumparator in maxim 30 de zile.

Cost livrare prin curierat rapid pentru toate produsele, CU EXCEPTIA produselor din categoriile Role de hartie si Accesorii – Gratuit indiferent de valoarea comenzii.

In cazul produselor din categoria Role de hartie si Accesorii - reprezentantii www.idealfiscal.ro vor comunica clientului telefonic si/sau prin e-mailul declarat costul final al transportului.

Livrare gratuita pentru comenzile cu valoare totala egala sau mai mare de 700 Lei ce contin produse din categoriile Role de hartie si Accesorii.

Pentru livrari in afara ariei de acoperire a curierului rapid cu costuri pentru kilometri suplimentari, reprezentantii www.idealfiscal.ro vor comunica clientului telefonic si/sau prin e-mailul declarat costul final al transportului conform tarifelor firmei de curierat.

Furnizorul va efectua livrarea Produselor pe teritoriul Romaniei.

b. Transport /ambalare:

La momentul livrarii, Cumparatorul va verifica integritatea ambalajului Produsului. In cazul in care Cumparatorul observa ca ambalajul Produsului este deteriorat, va mentiona acest aspect in procesul verbal de predare-primire si va returna Produsul celui care a efectuat livrarea. Furnizorul va livra un Produs corespunzator in termen de 10 (zece) zile de la data semnarii procesului verbal de predare-primire cu obiectiunile respective. In cazul in care aceste mentiuni nu sunt efectuate la momentul livrarii, Cumparatorul nu se va putea prevala de viciile aparente ale Produsului ulterior livrarii.

In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Furnizor sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de primire pe documentul de transport, ci doar ulterior semnarii de primire si achitarii contravalorii a acestora.

c. Transferul riscurilor si drepturilor de proprietate industriala/intelectuala:

Proprietatea si riscurile asupra Produselor se transmit de la Furnizor catre Cumparator la data livrarii Produselor in locatia indicata in Comanda si semnarea de primire a documentului de transport sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Furnizorului, cu conditia ca Cumparatorul sa fi efectuat plata Produsului. In conditiile in care Cumparatorul nu achita pretul Produsului la livrare, curierul ori personalul Furnizorului va inapoia Produsele Furnizorului si comanda Cumparatorului se anuleaza. In cazul in care Produsul livrat contine si componenta software, Cumparatorul intelege si accepta ca Furnizorul nu va transfera catre Cumparator decat un drept de utilizare a software-ului respectiv si va acorda Cumparatorului o licenta non exclusiva, perpetua si non transferabila asupra softului respectiv. Cumparatorul se obliga sa respecte toate drepturile de proprietate industriala si intelectuala cu privire la Produse (inclusiv softul incorporat sau atasat, daca este cazul), in caz contrar fiind responsabil pentru orice daune si prejudicii cauzate Furnizorului sau persoanei care detine in mod legal aceste drepturi de proprietate industriala si/sau intelectuala asupra Produselor.

8. Receptie cantitativa/calitativa - acceptare

Furnizorul este raspunzator in toate situatiile pentru viciile ascunse ale Produsului in conditiile prevederilor legale aplicabile. In cazul in care, cu ocazia livrarii, Cumparatorul observa ca nu corespunde cantitatea Produselor livrate cu cantitatea Produselor comandate conform Formularului de Comanda, va mentiona acest lucru in procesul verbal de predare-primire iar Furnizorul va livra cantitatea lipsa de Produse in termen de maxim 10 zile de la semnarea acestui proces verbal cu obiectiuni.

In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, va sesiza in scris Furnizorul pe e-mail office@idealfiscal.ro, in termen de 48 de ore de la primirea Produselor. In aceasta situatie Cumparatorul va returna Produsele iar Furnizorul va aduce la conformitate Produsele in termen de 10 (zece) zile lucratoare. Lipsa sesizarii din partea Cumparatorului in termenul mai sus aratat, prezuma acceptarea tacita a Produselor ca fiind conforme specificatiilor tehnice.

9. Renuntare, conditii

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produselor comandate pe www.idealfiscal.ro si livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, Furnizorul isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. OUG 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in OUG 130/2000.

10. Garantii

Garantia produselor este de 12 luni pentru Persoane Juridice si 24 luni pentru Persoane Fizice conform cu legislatia in vigoare.Produsele comercializate de catre Furnizor prin intermediul site-ului www.idealfiscal.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de Furnizor, certificatele de garantie sunt emise fie direct de producator, in cazul in care acesta are propria retea de service, fie sunt emise de catre Furnizor.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@idealfiscal.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

11. Raspundere

Furnizorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Furnizor a oricareia din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

12. Protectia datelor cu caracter personal

Prin accesarea, vizitarea sau utilizarea site-ului www.idealfiscal.ro, va exprimati explicit acordul privind Protectia datelor cu caracter personal. Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare realizarii operatiunilor de vanzare-cumparare a produselor . Refuzul dvs. determina imposibilitatea achizitionarii produselor prin intermediul site-ului. Protectia datelor dumneavoastra personale reprezinta una dintre prioritatile Furnizorului.

Furnizorul este operator de date cu caracter personal, inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, sub numarul 16326.

Furnizorul prelucreaza in conditiile legii, datele urmatoarelor persoane fizice: clienti sau potentiali clienti, in vederea furnizarii de bunuri si servicii.

Prelucrarea de date cu caracter personal se face cu buna credinta, pentru scopuri legitime, cu respectarea cerintelor legale si in conditii care sa asigure securitatea tehnica a datelor. In masura in care datele personale sunt dezvaluite altor companii din grup sau unor entitati selectate de firma pentru prestarea anumitor activitati sau servicii (ex. firme de curierat), acest proces se produce numai in conditiile asigurarii confidentialitatii si sigurantei datelor cu caracter personal.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice Furnizorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor fiind: facturarea, livrarea si plata produselor/serviciilor.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre Furnizor si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: persoana vizata, angajatilor societatii, imputernicitilor Furnizorului, alte persoane fizice sau juridice care prelucreaza datele personale in numele Furnizorului (ex: avocati, consultanti, contabili, auditori), parteneri contractuali ai Furnizorului, organelor de politie si autoritatilor judecatoresti (la solicitarea acestora), societati bancare (in cazul in care plata se incearca si /sau se efectueaza prin card bancar) sau altor persoane fizice sau juridice impuse de Legea nr. 677/2001.

Prin inscrierea la Newsletter va manifestati acordul asupra inscrierii in baza de data a site-ului www.idealfiscal.ro, fiind de acord sa primiti din partea Furnizorului newslettere periodice cu produsele puse in vanzare prin intermediul site-ului, precum si a unor mesaje publicitare. Publicitatea se poate realiza prin e-mail, posta sau alte mijloace, dar fara a se face abuz de acest drept. In cazul in care nu doriti primirea de mesaje publicitare din partea Societatii acest lucru se poate face prin accesarea link-ului privind dezabonarea din cadrul newsletter-ului sau in scris prin e-mail la adresa office@idealfiscal.ro.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata Serviciului Administrativ, Str. Vasile Lascar, nr. 5-7, cam. 603 sector 2, Bucuresti, tel. +4 0212245524, e-mail office@idealfiscal.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

Legea nr.677/2001 este conforma cu:Directiva nr. 95/46/EC a Parlamentului european si a Consiliului din 24 octombrie 1995, pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (publicata in Official Journal L 281, 23/11/1995, p 0031-0050); Conventia pentru protejarea persoanelor fata de prelucrarea automatizata a datelor cu caracter personal, adoptata la Strasbourg la 28 ianuarie 1981, in cadrul Consiliului Europei si ratificata de tara noastra prin Legea nr. 682/2001 (publicata in Monitorul Oficial 830/21 decembrie 2001).

Observatie:*orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

13. Politica de confidentialitate

Furnizorul isi rezerva dreptul de a folosi datele colectate de la utilizatorii sai pentru imbunatatirea serviciilor proprii si garanteaza utilizatorilor/clientilor sai ca nu va face publice adresele de e-mail sau datele personale catre terti. De asemenea, Furnizorul isi rezerva dreptul de a face publice aceste date sub forma statistica, pentru a arata profilul utilizatorilor sai. La cererea expresa a unor autoritati ale Statului Roman (instantele judecatoresti, Politia, Procuratura sau alte autoritati abilitate in acest sens) sau in cazul suspiciunii de frauda, Furnizorul isi rezerva dreptul de a furniza acestora toate datele pe care le detine cu privire la un anumit utilizator.

14. Denuntarea garantiilor

Furnizorul isi exprima in mod explicit declinarea oricarei garantii pe care un utilizator o poate invoca in urma folosirii serviciilor site-ului. De asemenea, Furnizorul nu ofera nici o garantie in cazul oricaror consecinte care pot aparea, cauzate de nefunctionarea serviciilor site-ului sau intarzierea informatiilor datorate unor cauze independente de vointa Furnizorului.

15. Concursuri

Toate actiunile de promovare desfasurate in numele si contul idealfiscal.ro, respectiv S.C. RELOADED MOBILE S.R.L. pe retelele de socializare sau in alte medii online sunt neangajante pentru www.idealiscal.ro/S.C. RELOADED MOBILE S.R.L.atata timp cat aceste actiuni nu sunt facute publice prin intermediul www.idealfiscal.ro si nu este publicat un regulament de organizare a acestor concursuri in paginile website-ului.

16. Conditii finale

Cumparatorul are obligatia de a furniza informatii reale si corecte despre persoana sa, atunci cand acestea i se cer, sub rezerva excluderii din baza de date. Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment "Termenii si conditiile" fara o notificare prealabila. Furnizorul poate restrictiona accesul oricarui utilizator care nu respecta una din conditiile de mai sus. De asemenea, Furnizorul poate alege in orice moment incetarea furnizarii serviciilor oferite pe site.

Acest site folosește cookie-uri pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru. Afla mai multe.