In intelesul acestor Termeni si Conditii, Furnizorul este
S.C. REALOADED MOBILE S.R.L. cu sediul in TELEORMAN, Bd. Sf. Vineri, nr. 17,
inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J34/190/2017, Cod de
Inregistrare Fiscala 37369164 ., tel. +40766 220 290, adresa de e-mail office@idealfiscal.com.Termenii
si Conditiile de fata reglementeaza relatia comerciala dintre Furnizor si
Cumparator (Client/Utilizator) cu privire la vanzarea on-line a Produselor prezentate
pe site-ul www.idealfiscal.ro. Prin folosire, vizitare, lansare de
comenzi/cumparare de produse,
Cumparatorul accepta automat prevederile acestor Termeni si Conditii,
detaliate in paragrafele ulterioare.
1.Acceptarea serviciilor
Utilizatorul este autorizat sa viziteze si sa detina o
copie a paginilor acestui site strict pentru uzul sau personal, si se angajeaza
ca nu va duplica, downloada, publica, modifica sau distribui continutul acestui
site pentru alt scop decat acela de a revizualiza informatii privind produsele,
in scopul achizitionarii de produse, cu exceptia cazului in care este autorizat
in mod expres de proprietarul acestui site, respectiv Reloaded Mobile S.R.L.
Continutul acestui site este protejat de legile romane si internationale de
copyright.
2. Descrierea serviciilor oferite
Furnizorul ofera spre vanzare prin intermediul site-ului
www.idealfiscal.ro echipamente electronice fiscale si nefiscale, consumabile
etc intr-o gama variata, denumite in
continuare Produse, utilizatorilor inregistrati, in schimbul achitarii acestor
Produse prin mijloacele de plata prezentate pe site si agrementate . Prin
inscrierea in baza de newsletter a site-ului nostru, utilizatorul este de acord
sa primeasca din partea Furnizorului newslettere periodice cu produsele care
sunt puse in vanzare prin intermediul site-ului, precum si a unor mesaje
publicitare, fara a se face abuz de acest drept. Produsele achizitionate vor fi
trimise prin sistemul de curierat propriu sau prin firma de curierat partenera,
costurile de curierat si comisioanele aferente platii prin modul agreat fiind
suportate de catre cumparator daca nu este specificat diferit.
Nu se vor livra produse :
persoanelor care nu fac dovada platii in conditiile si
termenul stabilit;
persoanelor care nu si-au trecut corect sau complet datele
in formularul de inscriere;
persoanelor care nu au confirmat comenzile in termenul
agreat;
persoanelor care nu se incadreaza in prevederile O.U.G.
28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat
electronice.
3. Reglementari O.U.G. 28/1999 privind obligaţia
operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice - restrictii
Achizitia Produselor de tipul echipamentelor electronice
fiscale (aparate de marcat electronice fiscale – A.M.E.F.) este reglementata
prin O.U.G. nr.28/1999 privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza
aparate de marcat electronice fiscale aprobata prin Legea nr. 64/2002 si
normelor metodologice aprobate prin H.G. nr. 479/2003, comercializarea
echipamentelor fiscale fiind permisa doar distribuitorului autorizat, avizat
pentru distributia echipamentelor fiscale.
Aparatele de marcat electronice fiscale pot fi vandute prin
intermediul site-ului www.idealfiscal.ro numai utilizatorilor si cu respectarea
prevederilor legale.
Utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale sunt
agentii economici care livreaza bunuri cu amanuntul, precum si prestari de
servicii direct catre populatie, obligati prin lege sa emita bonuri fiscale utilizand
aparate de marcat electronice fiscale.
In situatia achizitiei de Produse din categoria
echipamentelor fiscale, supuse reglementarilor speciale prevazute de OUG
28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat
electronice fiscale si normelor metodologice aprobate prin H.G. nr. 479/2003,
Utilizatorul va urma procedura legala privind fiscalizarea Produsului,
convenind cu Furnizorul sau o unitate acreditata de acesta asupra etapelor ce
trebuie parcurse.
4. Limitarea raspunderilor
Furnizorul nu isi asuma sub nici o forma si in nici un sens
raspunderea pentru eventualele tentative de revanzare a produselor (echipamente fiscale) cumparate
prin intermediul site-ului, cu incalcarea prevederilor O.U.G. nr.28/1999
aprobata prin Legea nr.64/2002 si a
Normelor de aplicare a acesteia aprobate prin HG nr.479/2003.
Utilizatorul se obliga sa nu posteze pe site-ul nostru
materiale considerate ofensatoare la adresa oricarei persoane, de orice rasa,
religie sau nationalitate, care aduc atingere valorilor societatii sau bunelor
moravuri, care contin materiale pornografice sau cu continut sexual explicit,
care aduc atingere drepturilor minorilor in zonele de discutii prezente pe
site.
5. Procedura lansare comanda si acceptare
Pentru a comanda Produsele, Cumparatorul va completa datele
solicitate in formularul de comanda afisat pe Pagina web („Formularul de
Comanda”) si va confirma comanda in conformitate cu instructiunile de pe Pagina
web. Pentru executarea comenzii sale, Cumparatorul isi va da acordul ca
Furnizorul sa transmita acceptarea comenzii sau alte mesaje legate de
procesarea comenzii la adresa de e-mail specificata in Formularul de Comanda.
Inainte de a completa Formularul de Comanda si de a confirma comanda,
Cumparatorul va confirma ca accepta acesti Termeni si Conditii si va preciza
daca este de acord sau nu cu prelucrarea datelor cu caracter personal in
scopurile mentionate de Furnizor. Daca Cumparatorul nu este de acord cu
Termenii si Conditiile nu va putea comanda Produse. Inainte de a confirma
comanda, Furnizorul acorda Cumparatorului posibilitatea de a corecta datele
introduse in Formularul de Comanda, prin apasarea butonului „Inapoi”.
Furnizorul nu este raspunzator pentru corectitudinea datelor completate de
utilizator/client in Formularul de Comanda.
Furnizorul va transmite Cumparatorului la adresa de e-mail
mentionata de acesta Formularul de Comanda care va contine confirmarea de catre
Furnizor a comenzii lansate de Cumparator („Confirmarea Comenzii’).
Furnizorul isi rezerva dreptul de a anula orice comanda ce
a survenit in urma unor defectiuni tehnice ce au afectat descrierea
caracteristicilor produselor prezente pe site-ul ww.idealfiscal.ro. In aceasta
categorie pot fi incadrate, fara a se limita la, urmatoarele situatii: pretul
afisat pentru un anumit produs este nerealist de mic sau de mare, afisarea sau
neafisarea temporara a anumitor caracteristici eronate pentru produsele
comercializate. Furnizorul isi rezerva dreptul de a anula orice comanda in
cazul in care produsul comandat nu este in stoc in momentul confirmarii
comenzii.
6. Plata - modalitate, termen, facturare
Modalitatile de plata acceptate de pe www.idealfiscal.ro
sunt: plata online cu card bancar, ordin de plata si plata ramburs. Pretul,
modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda.
Furnizorul va emite catre Cumparator o factura pentru Produsele livrate,
obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare
emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare si sa achite Furnizorului
contravaloarea Produselor potrivit modalitatii alese.Furnizorul poate solicita
plata unui acont sau plata in avans a Produselor pe factura proforma pentru
confirmarea Comenzii.
7. Livrare - termen, transport/ambalare, transferul
proprietatii
a. Livrare
Furnizorul va livra produsele comandate de client in maxim
2 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii, dar nu mai tarziu de 3 zile
de la lansarea comenzii pentru produsele aflate in stoc. In situatia in care
comanda lansata prevede produse care nu se afla pe stoc, Furnizorul va contacta
prin email Clientul si ii va trimite transmite termenul de livrare exact care
nu poate va depasi 90 de zile
lucratoare. Furnizorul va informa Clientul asupra indisponibilitatii si va
rambursa platile avansate de Cumparator in maxim 30 de zile.
Cost livrare prin curierat rapid pentru toate produsele, CU
EXCEPTIA produselor din categoriile Role de hartie si Accesorii – Gratuit
indiferent de valoarea comenzii.
In cazul produselor din categoria Role de hartie si Accesorii
- reprezentantii www.idealfiscal.ro vor comunica clientului telefonic si/sau
prin e-mailul declarat costul final al transportului.
Livrare gratuita pentru comenzile cu valoare totala egala
sau mai mare de 700 Lei ce contin produse din categoriile Role de hartie si
Accesorii.
Pentru livrari in afara ariei de acoperire a curierului
rapid cu costuri pentru kilometri suplimentari, reprezentantii www.idealfiscal.ro
vor comunica clientului telefonic si/sau prin e-mailul declarat costul final al
transportului conform tarifelor firmei de curierat.
Furnizorul va efectua livrarea Produselor pe teritoriul
Romaniei.
b. Transport /ambalare:
La momentul livrarii, Cumparatorul va verifica integritatea
ambalajului Produsului. In cazul in care Cumparatorul observa ca ambalajul
Produsului este deteriorat, va mentiona acest aspect in procesul verbal de
predare-primire si va returna Produsul celui care a efectuat livrarea.
Furnizorul va livra un Produs corespunzator in termen de 10 (zece) zile de la
data semnarii procesului verbal de predare-primire cu obiectiunile respective.
In cazul in care aceste mentiuni nu sunt efectuate la momentul livrarii,
Cumparatorul nu se va putea prevala de viciile aparente ale Produsului ulterior
livrarii.
In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de
catre Furnizor sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de
semnare de primire pe documentul de transport, ci doar ulterior semnarii de
primire si achitarii contravalorii a acestora.
c. Transferul riscurilor si drepturilor de proprietate
industriala/intelectuala:
Proprietatea si riscurile asupra Produselor se transmit de
la Furnizor catre Cumparator la data livrarii Produselor in locatia indicata in
Comanda si semnarea de primire a documentului de transport sau semnarea de primire
pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Furnizorului, cu
conditia ca Cumparatorul sa fi efectuat plata Produsului. In conditiile in care
Cumparatorul nu achita pretul Produsului la livrare, curierul ori personalul
Furnizorului va inapoia Produsele Furnizorului si comanda Cumparatorului se
anuleaza. In cazul in care Produsul livrat contine si componenta software,
Cumparatorul intelege si accepta ca Furnizorul nu va transfera catre Cumparator
decat un drept de utilizare a software-ului respectiv si va acorda
Cumparatorului o licenta non exclusiva, perpetua si non transferabila asupra
softului respectiv. Cumparatorul se obliga sa respecte toate drepturile de
proprietate industriala si intelectuala cu privire la Produse (inclusiv softul
incorporat sau atasat, daca este cazul), in caz contrar fiind responsabil
pentru orice daune si prejudicii cauzate Furnizorului sau persoanei care detine
in mod legal aceste drepturi de proprietate industriala si/sau intelectuala
asupra Produselor.
8. Receptie cantitativa/calitativa - acceptare
Furnizorul este raspunzator in toate situatiile pentru
viciile ascunse ale Produsului in conditiile prevederilor legale aplicabile. In
cazul in care, cu ocazia livrarii, Cumparatorul observa ca nu corespunde cantitatea
Produselor livrate cu cantitatea Produselor comandate conform Formularului de
Comanda, va mentiona acest lucru in procesul verbal de predare-primire iar
Furnizorul va livra cantitatea lipsa de Produse in termen de maxim 10 zile de
la semnarea acestui proces verbal cu obiectiuni.
In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele
livrate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, va sesiza in scris Furnizorul
pe e-mail office@idealfiscal.ro, in termen de 48 de ore de la primirea
Produselor. In aceasta situatie Cumparatorul va returna Produsele iar
Furnizorul va aduce la conformitate Produsele in termen de 10 (zece) zile
lucratoare. Lipsa sesizarii din partea Cumparatorului in termenul mai sus
aratat, prezuma acceptarea tacita a Produselor ca fiind conforme
specificatiilor tehnice.
9. Renuntare, conditii
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare
este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris
comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui
motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in
cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate
aplica doar pentru produselor comandate pe www.idealfiscal.ro si livrate prin
curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a
fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte
si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate
de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de
zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai
poate fi vandut ca si nou, Furnizorul isi rezerva dreptul de a solicita o taxa
pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi
diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la
optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. OUG 130/2000, in cazul
achizitionarii de produse din acest site, folosind tehnicile de comunicare la
distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in OUG 130/2000.
10. Garantii
Garantia produselor este de 12 luni pentru Persoane
Juridice si 24 luni pentru Persoane Fizice conform cu legislatia in
vigoare.Produsele comercializate de catre Furnizor prin intermediul site-ului
www.idealfiscal.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in
vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in
ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in
parte.
In cazul produselor vandute si livrate de Furnizor,
certificatele de garantie sunt emise fie direct de producator, in cazul in care
acesta are propria retea de service, fie sunt emise de catre Furnizor.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori,
produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la
cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru
autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii
garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie
semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@idealfiscal.ro.
Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
11. Raspundere
Furnizorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice
fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al
indeplinirii de catre Furnizor a oricareia din obligatiile sale conform
Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si
in special pentru pierderea produselor.
12. Protectia datelor cu caracter personal
Prin accesarea, vizitarea sau utilizarea site-ului
www.idealfiscal.ro, va exprimati explicit acordul privind Protectia datelor cu
caracter personal. Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind
necesare realizarii operatiunilor de vanzare-cumparare a produselor . Refuzul
dvs. determina imposibilitatea achizitionarii produselor prin intermediul
site-ului. Protectia datelor dumneavoastra personale reprezinta una dintre
prioritatile Furnizorului.
Furnizorul este operator de date cu caracter personal,
inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu
Caracter Personal, sub numarul 16326.
Furnizorul prelucreaza in conditiile legii, datele
urmatoarelor persoane fizice: clienti sau potentiali clienti, in vederea
furnizarii de bunuri si servicii.
Prelucrarea de date cu caracter personal se face cu buna
credinta, pentru scopuri legitime, cu respectarea cerintelor legale si in
conditii care sa asigure securitatea tehnica a datelor. In masura in care
datele personale sunt dezvaluite altor companii din grup sau unor entitati
selectate de firma pentru prestarea anumitor activitati sau servicii (ex. firme
de curierat), acest proces se produce numai in conditiile asigurarii
confidentialitatii si sigurantei datelor cu caracter personal.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera
circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004
privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in
sectorul comunicatiilor electronice Furnizorul are obligatia de a administra in
conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale
pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei
dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor fiind: facturarea,
livrarea si plata produselor/serviciilor.
Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de
catre Furnizor si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: persoana
vizata, angajatilor societatii, imputernicitilor Furnizorului, alte persoane
fizice sau juridice care prelucreaza datele personale in numele Furnizorului
(ex: avocati, consultanti, contabili, auditori), parteneri contractuali ai
Furnizorului, organelor de politie si autoritatilor judecatoresti (la
solicitarea acestora), societati bancare (in cazul in care plata se incearca si
/sau se efectueaza prin card bancar) sau altor persoane fizice sau juridice
impuse de Legea nr. 677/2001.
Prin inscrierea la Newsletter va manifestati acordul asupra
inscrierii in baza de data a site-ului www.idealfiscal.ro, fiind de acord sa
primiti din partea Furnizorului newslettere periodice cu produsele puse in
vanzare prin intermediul site-ului, precum si a unor mesaje publicitare.
Publicitatea se poate realiza prin e-mail, posta sau alte mijloace, dar fara a
se face abuz de acest drept. In cazul in care nu doriti primirea de mesaje
publicitare din partea Societatii acest lucru se poate face prin accesarea
link-ului privind dezabonarea din cadrul newsletter-ului sau in scris prin
e-mail la adresa office@idealfiscal.ro.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de
acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii
individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va
opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati
stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o
cerere scrisa, datata si semnata Serviciului Administrativ, Str. Vasile Lascar,
nr. 5-7, cam. 603 sector 2, Bucuresti, tel. +4 0212245524, e-mail office@idealfiscal.ro.
De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Legea nr.677/2001 este conforma cu:Directiva nr. 95/46/EC a
Parlamentului european si a Consiliului din 24 octombrie 1995, pentru protectia
persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera
circulatie a acestor date (publicata in Official Journal L 281, 23/11/1995, p
0031-0050); Conventia pentru protejarea persoanelor fata de prelucrarea
automatizata a datelor cu caracter personal, adoptata la Strasbourg la 28
ianuarie 1981, in cadrul Consiliului Europei si ratificata de tara noastra prin
Legea nr. 682/2001 (publicata in Monitorul Oficial 830/21 decembrie 2001).
Observatie:*orice persoana are dreptul de a se opune,
pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de
opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.:
prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie,
securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca
prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea,
dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la
prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.
13. Politica de confidentialitate
Furnizorul isi rezerva dreptul de a folosi datele colectate
de la utilizatorii sai pentru imbunatatirea serviciilor proprii si garanteaza
utilizatorilor/clientilor sai ca nu va face publice adresele de e-mail sau
datele personale catre terti. De asemenea, Furnizorul isi rezerva dreptul de a
face publice aceste date sub forma statistica, pentru a arata profilul
utilizatorilor sai. La cererea expresa a unor autoritati ale Statului Roman
(instantele judecatoresti, Politia, Procuratura sau alte autoritati abilitate
in acest sens) sau in cazul suspiciunii de frauda, Furnizorul isi rezerva
dreptul de a furniza acestora toate datele pe care le detine cu privire la un
anumit utilizator.
14. Denuntarea garantiilor
Furnizorul isi exprima in mod explicit declinarea oricarei
garantii pe care un utilizator o poate invoca in urma folosirii serviciilor
site-ului. De asemenea, Furnizorul nu ofera nici o garantie in cazul oricaror
consecinte care pot aparea, cauzate de nefunctionarea serviciilor site-ului sau
intarzierea informatiilor datorate unor cauze independente de vointa
Furnizorului.
15. Concursuri
Toate actiunile de promovare desfasurate in numele si
contul idealfiscal.ro, respectiv S.C. RELOADED MOBILE S.R.L. pe retelele de
socializare sau in alte medii online sunt neangajante pentru www.idealiscal.ro/S.C.
RELOADED MOBILE S.R.L.atata timp cat aceste actiuni nu sunt facute publice prin
intermediul www.idealfiscal.ro si nu este publicat un regulament de organizare
a acestor concursuri in paginile website-ului.
16. Conditii finale
Cumparatorul are obligatia de a furniza informatii reale si
corecte despre persoana sa, atunci cand acestea i se cer, sub rezerva
excluderii din baza de date. Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica in
orice moment "Termenii si conditiile" fara o notificare prealabila.
Furnizorul poate restrictiona accesul oricarui utilizator care nu respecta una
din conditiile de mai sus. De asemenea, Furnizorul poate alege in orice moment
incetarea furnizarii serviciilor oferite pe site.